Hüma Okulları iftar yemeğinde Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı.
Hüma Okulları tarafından düzenlenen iftar yemeğinde; Hüma Okulları yönetim kadrosu ile tüm çalışanları, Hızır İnsani Yardım ve Eğitim Derneği yönetim kadrosu, gönüllüleri, Aksaray Gökkuşağı İlim ve Kültür Derneği yönetim kadrosu, yetim, kimsesiz ve hafız öğrencileri ile öğretmenlerinin katılımıyla birlikte 150’ye yakın davetli buluştu.
Hüma Okulları Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Mehmet Birekul İftar öncesinde yaptığı konuşmasını; “Ramazan ayının bu güzel ve bereketli günlerinde iftar soframızda sizleri ağırlamaktan büyük mutluluk duyduğumuzu belirterek hoş geldiniz diyoruz. Birlik ve beraberlik ayı olan Ramazan ayının maneviyatını ve kültürünü oluşturarak yardımlaşmanın ve paylaşmanın değerlerini öğrencilerimize öğretme gayreti gösteriyoruz. Bu akşam davetimize katılarak bizleri onurlandırdınız. Katılımlarınızdan dolayı hepinize teşekkür ediyorum. Allah oruçlarımızı ve iftarımızı kabul etsin.” diyerek sonlandırdı.
HABER :BEDRETTİN YALÇIN
Son Güncelleme: 17 Nisan 2022 | Etiketler: Hüma Okulları, Hüma Okulları iftar yemeğinde Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı, iftar yemeğinde, Ramazan ayının bereketi ve mutluluğunu paylaştı
TFF Başkan Adayı Bekir Ayaz’dan Kulüplere Finans Hamlesi
زيارة مجاملة من الرئيس بكير آياز إلى الجنرال يحيى يوسف مصطفى
Başkan Bekir Ayaz’dan General Yahya Youssef Mustafa’ya Nezaket Ziyareti
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI MESAJI
Bekir Ayaz BAE Büyükelçisi H.E. Saeed Thani Al Dhaheri ile bir araya geldi
Bekir Ayaz, Kuzey Irak Bölgesel Yönetim ile bir araya geliyor