Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi, “Daha Yeşil Şanlıurfa İçin Haydi Beraber Projesi” kapsamında fidan dikimi etkinliği düzenliyor.
17 Aralık Perşembe Günü Saat 11’de Maşuk yolu üzeri ormanlık alanda düzenlenecek olan dikim etkinliğinde binlerce fidan toprakla buluşturulacak.
TÜRKİYE İÇİN YEŞİL BİR ŞANLIURFA HEDEFLİYORUZ
Türkiye için gelecek nesillere sağlıklı, temiz ve yaşanılabilir bir Şanlıurfa bırakmak, ağaç ve doğa sevgisi kazandırmak amacıyla hep birlikte binlerce fidanı toprakla buluşturmayı hedefleyen Büyükşehir Belediyesi, yeşil bir kent oluşturma yolunda emin adımlarla yürüyor.
ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Son Güncelleme: 15 Aralık 2020 | Etiketler: BAŞKAN ZEYNEL ABİDİN BEYAZGÜL, BÜYÜKŞEHİR, BÜYÜKŞEHİR'DEN DAHA YEŞİL BİR ŞANLIURFA İÇİN FİDAN DİKİMİ, DAHA YEŞİL BİR ŞANLIURFA İÇİN FİDAN DİKİMİ, ŞANLIURFA
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края
Dağıstan Açık Sambo Şampiyonası, Birleşik Rusya’nın desteğiyle Kaspiysk’te düzenlendi
Birleşik Rusya Partisi, Penza Bölgesi Valiliği görevi için bir adayı onayladı
Ankara’da Güzellik ve Kişisel Bakımın Yeni Adresi: Lidya Vip Güzellik Salonu