BİRECİK ŞUSKİ ŞUBE MÜDÜRÜ MAHMUT ÇETİN`DEN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, Ramazan Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayınladı.
Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, mesajında şu ifadelere yer verdi;

“Ramazan-ı şerif ile birlikte doyasıya yaşadığımız rahmet, mağfiret ve bereket ikliminin ardından bir Ramazan Bayramı’na daha ulaşmanın mutluluğu ve heyecanı içerisindeyiz.
Huzuru, güveni, dostluğu, paylaşmayı ve dayanışmayı ziyadesiyle hissettiğimiz bayramlar, insanî değerleri, sevgi ve saygıyı üst seviyede idrak ettiğimiz özel zamanlardır.
Bu duygularla, Ramazan Bayramı’nın ülkemiz ve İslam âlemi başta olmak üzere tüm insanlığa barış, huzur, sağlık ve mutluluklar getirmesini diliyor; Tüm Birecikli hemşerilerimin ve aziz milletimizin Ramazan Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”
ABDULLAH YİĞİT –ANKARA
Son Güncelleme: 09 Nisan 2024 | Etiketler: başkan çetin, başkan Mahmut çetin, BİRECİK, BİRECİK İLÇESİ, Birecik Şuski Şube, Birecik Şuski Şube Müdürü Mahmut Çetin, BİRECİK ŞUSKİ ŞUBE MÜDÜRÜ MAHMUT ÇETİN`DEN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI, BİRECİKTE, Mahmut Çetin, RAMAZAN BAYRAMI, RAMAZAN BAYRAMI MESAJI, ŞUBE, ŞUŞKİ
TFF Başkan Adayı Bekir Ayaz’dan Kulüplere Finans Hamlesi
زيارة مجاملة من الرئيس بكير آياز إلى الجنرال يحيى يوسف مصطفى
Başkan Bekir Ayaz’dan General Yahya Youssef Mustafa’ya Nezaket Ziyareti
İŞ İNSANI MEHMET ŞEKER`DEN 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI MESAJI
Bekir Ayaz BAE Büyükelçisi H.E. Saeed Thani Al Dhaheri ile bir araya geldi
Bekir Ayaz, Kuzey Irak Bölgesel Yönetim ile bir araya geliyor