Akhisarspor, takıma yapılan koronavirüs testlerinin negatif çıktığını açıkladı.
TFF 1. Lig ekiplerinden Akhisarspor’da daha önce koronavirüs testleri pozitif çıktıktan sonra iyileşen teknik direktör Yılmaz Vural, bir yardımcı antrenör ve 3 futbolcunun, perşembe günkü İstanbulspor maçında yer alabileceği bildirildi.
Akhisarspor Kulübünden yapılan açıklamada, İstanbulspor maçı öncesinde tüm takıma yapılan Covid-19 testlerinin negatif sonuçlandığı duyuruldu.
Teknik direktör Yılmaz Vural, bir yardımcı antrenör, futbolcular Avdija Vrsajevic, Burhan Eşer ve Ergin Keleş’in, İstanbulspor maçında takımla birlikte olacağı belirtildi.
Yeşil-siyahlı ekipte 21 Haziran Pazar günkü Altay maçı öncesi yapılan testlerde, aralarında teknik direktör Yılmaz Vural ile futbolcular Avdija Vrsajevic, Burhan Eşer ve Ergin Keleş’in de bulunduğu toplam 12 kulüp mensubunun Covid-19 testi pozitif çıkmıştı.
KAYNAK: TRT SPOR -TRT HABER
Son Güncelleme: 30 Haziran 2020 | Etiketler: açıklama, Akhisarspor Kulübünden, SAĞLIK, SPOR, yapılan
Ulyanovsk’taki Birleşik Rusya üyeleri, bir çocuk kampındaki eğlence koşullarını inceledi
В Каспийске при поддержке «Единой России» прошёл открытый чемпионат Дагестана по самбо
Birleşik Rusya, Gubkinsky’deki (Yamalo-Nenets Özerk Okrugu) bir okul kampında çocukların kalış koşullarını inceledi
По Народной программе «Единой России» в Новосибирске построили инфекционную больницу
В Челябинске «Единая Россия» проверила на безопасность места детского отдыха
Birleşik Rusya aktivistleri, Bryansk bölgesinde ve Trans-Baykal Bölgesi’nde çevresel protestolar ve temizlik günleri düzenledi