ABDULLAH YİĞİT-ŞANLIURFA
Şanlıurfa’nın Halfeti ilçesi, en büyük yeşil alanına kavuşuyor. Halfeti, Belediye Başkanı Şeref Albayrak ile değişim, dönüşüm ve gelişimini sürdürüyor.
Başkan Şeref Albayrak’ın girişimiyle ilçeye şimdi de millet bahçesi kazandırılıyor. TOKİ tarafından Fırat mahallesinde yer alan vadi içerisindeki 30 dönümlük alana Millet Bahçesi yapılacak.
Konuyla ilgili alanda birim amirleri ve Belediye Başkan Yardımcısı Müslüm Kandamar ile incelemelerde bulunan ve bilgi veren Başkan Albayrak ‘’ 30 dönümlük alanda hayata geçirilecek olan Millet Bahçesi Projesi içerisinde mesire alanları, millet kıraathanesi, doğa yürüyüş parkuru ve spor alanları olacak. Tüm bunların inşa edilmesiyle birlikte ilçemizin önemli bir ihtiyacı karşılanmış olacak.
Bu proje ilçemize değer katacak.” dedi.
Son Güncelleme: 14 Kasım 2020 | Etiketler: AK PARTİ, Başkan Şeref Albayrak’ın girişimiyle ilçeye şimdi de millet bahçesi kazandırılıyor., HALFETİ BELEDİYE BAŞKANI ŞEREF ALBAYRAK, HALFETİ BELEDİYESİ, HALFETİ İLÇESİ, HİZMET, MİLLET BAHÇESİ, ŞEREF ALBAYRAK
Birleşik Rusya, Hantı-Mansi Özerk Okrugu’ndaki belediyelerde aile kutlamaları düzenledi
«Единая Россия» провела семейные праздники в муниципалитетах ХМАО
Blagoveshchensk’teki Birleşik Rusya kamu destek merkezinde, engelli çocukları olan anneler için bir fitness merkezi kuruldu
Birleşik Rusya’nın desteğiyle Rostov-on-Don’da Sovyet halkına yönelik soykırıma adanmış bir sergi açıldı
В Ростове-на-Дону при поддержке «Единой России» открылась экспозиция, посвященная геноциду советского народа
«Единая Россия» организовала встречу со вдовами героев СВО в Предгорном округе Ставропольского края